Virtuální prohlídka je moderní způsob prezentace nemovitosti, který s sebou jak pro kupující, tak pro prodávající nese celou řadu výhod. Získává se 3D skenováním prostoru pomocí 3D kamery Matterport a následným zpracováním do jednotného virtuálního modelu nemovitosti. Ten je pak možné si prohlédnout pomocí 3D brýlí, na počítači, tabletu či mobilu. V modelu se lze pohybovat, ať už myší nebo dotykem displeje, a zaměřit se na konkrétní body zájmu.
Pro některé realitní kanceláře už je virtuální prohlídka nemovitostí standard. Profesionálové totiž vědí, že díky použití 3D virtuální prohlídky v inzerci zabodují. Kdo by se nechtěl odlišit od ostatních nabízených nemovitostí a probudit v kupujících zvědavost? Právě s virtuálními prohlídkami máte šanci uspět v záplavě inzerátů, které nenabízejí nic navíc. Vy můžete nabídnout precizní přístup k nabízené nemovitosti, fotografie ve vysokém rozlišení, 360° pohledy, popisky důležitých částí nemovitosti včetně zahrady, 3D zobrazení půdorysu včetně možnosti měření. Všechny tyto výhody virtuální prohlídky zlepší postavení vaší nemovitosti na trhu a zaujmou mnohem větší počet zájemců.
Tím, že o vaši nemovitost bude velký zájem, odpadnou obavy o pozdní prodej za nízkou cenu. Dostatek vážných zájemců totiž zaručí, že svou nemovitost prodáte rychle a za vyšší cenu. Virtuální prohlídka zatraktivní objekt určený k prodeji a přiláká k sobě především vážné zájemce, kteří si rádi za kvalitu připlatí. Cenu nemovitosti může navýšit také home staging, který by měl vytváření virtuální prohlídky předcházet. Jedná se o aranžování interiéru po způsobu hotelového pokoje. Před focením je tudíž třeba nabízenou nemovitost pečlivě uklidit, provzdušnit a odosobnit. Ideální je si na pomoc přizvat specialistu na home staging, který interiér naaranžuje tak, aby svým vzhledem zaujal co nejvíce zájemců. I malá částka investovaná do home stagingu se tak může příjemně projevit na ceně, za kterou se nemovitost prodá.
Virtuální prohlídky nemovitostí dokáží ušetřit čas i peníze. Kupující má totiž možnost prohlédnout si nemovitost nejprve z pohodlí svého domova. Na fyzickou prohlídku se pak dostaví už jen vážní zájemci, čímž se omezí zbytečné prohlídky a všem to ušetří čas i peníze. Kupující má tak možnost prohlédnout si nemovitost online, ještě než ji navštíví, což urychluje jeho rozhodovací proces. Virtuální prohlídka je také skvělým nástrojem, jak nabízené prostory ukazovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aniž by se prodávající musel starat o cokoliv dalšího. Tento moderní způsob prezentace nemovitosti navíc přichází vhod právě v této komplikované době, jelikož nabízí bezkontaktní prohlídku nemovitosti. Není tedy divu, že v atypickém roce 2020 zažily virtuální prohlídky nemovitostí obrovský boom a že tento trend nadále pokračuje. Pro realitní kanceláře je to velice užitečný nástroj, který je požadován jak na straně prodávajících, tak na straně kupujících. Virtuální prohlídky se nyní začínají mnohem více objevovat nejen u prodejů nemovitostí, ale také u jejich pronájmů. Základní virtuální zmapování nemovitosti lze přitom provést i za pár korun. Přesvěčte se v našich referencích.
Jsme rádi za váš zájem
o naše služby, neváhejte se ozvat
Copyright (c) 2023 SCAN360.cz,
design moreandless.cz, kód wedipa.com