Virtuální prohlídky nemovitostí, 6 tipů pro skvělé fotky nemovitosti: | Virtuální prohlídky nemovitostí

CZ / SK

Potenciální zájemce má jen několik vteřin na to, aby se rozhodl. Pokud se nepodaří vzbudit jeho zájem, pravděpodobně se již nevrátí. Pokud se rozhodnete nafotit svou nemovitost sami, rádi vám poradíme, jak na to, v následujících krocích.

Dobrá fotografie by měla z vaší nemovitosti vytáhnout to nejlepší!

1. Úklid je základ

Nemovitost vyžaduje dokonalý úklid. Snažte se vytvořit dojem jako v hotelovém pokoji. Osobní věci by měly být odstraněny, protože zájemce o ně nejspíš nestojí. Skladujte sprchové gely, parfémy a kosmetiku. Knihy, plyšáky, deky a osobní fotografie dejte do úschovy. Vytvořte neutrální atmosféru, aby si zájemce snadno představil, že by v tomto prostoru žil. Pokud to jde, zvážte home staging - odborníci upraví nemovitost tak, aby byla co nejpřitažlivější pro potenciální zájemce.

2. Drobné detaily

Obývacímu pokoji dodá příjemnou atmosféru svěží květina. Pracovní plochu v kuchyni nechejte čistou, případně můžete nechat konvičku či skliničky. V koupelně zvolte ručníky, které ladí s celkovým barevným dojmem místnosti. I když je byt zařízený jen zčásti nebo vůbec, tyto malé detaily dokážou naplnit prázdný prostor a dodat mu domovskou atmosféru.

3. Vyfoťte všechny místnosti

Potenciální zájemci by měli mít možnost si nemovitost co nejlépe představit již skrze inzerát. Osoby, které skutečně zajímá váš byt či dům, se poté rozhodnou pro osobní prohlídku. Zajistěte, aby byly zahrnuty fotografie každé místnosti, včetně chodby, toalety, koupelny a balkónu. Není nutné vše v inzerci použít, ale máte možnost na vyžádání sklep či záchod doposlat později. Nezapomeňte na snímky exteriéru domu, pohledu z oken do zeleně, ať už to bude výhled do zahrady či do vnitřního dvora, a v případě domu, zdokumentujte také pozemek a zahradu.

4. Úvodní fotografie

Jeden ze snímků bude sloužit jako hlavní vizuální dojem vašeho inzerátu. Tato fotografie bude první, kterou zájemce uvidí, a na základě ní se rozhodne, zda bude pokračovat ve zjišťování více informací. Vyberte pečlivě fotografii, která představuje nejvýraznější část nemovitosti. To může být osvětlený obývací pokoj s novou pohovkou nebo malebný pohled na dům se zahrady.

5. Zvládnete i focení?

Následujte několik osvědčených pravidel profesionálního fotografování: Zaměřte se na horizontální orientaci snímků, což umožní zachytit více detailů. Zajistěte, aby světlo dopadalo na objekt zezadu, nikoliv přímo proti oknu, abyste zabránili tmavým fotografiím. Pokud je to možné, vyčkejte na slunečný den, který podpoří optimální osvětlení. Foťte místnost z různých úhlů umožní zájemcům lépe si představit celkový prostor. Ujistěte se, že jste nezachytili váš odraz v zrcadlech v koupelně nebo ve vstupní hale.

6. Půdorys nemovitosti

Inzerát získá na důvěryhodnosti, když ke fotografiím přiložíte půdorys nemovitosti, a případně i přilehlého pozemku. Tím zájemci lépe pochopí uspořádání - rozmístění a orientaci jednotlivých místností, stejně jako průchodnost mezi nimi. Půdorys můžete snadno vytvořit s pomocí dostupných aplikací. Pokud je nemovitost prázdná, aplikace vám umožní přidat virtuální nábytek, což pomůže lépe si představit jednotlivé prostory.

Pokud se necítíte na fotografování, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom vám pomohli nejen s přípravou, ale také s profesionální realitní fotografií.

Další články

Realitní fotograf

Profesionální fotografie nemovitostí pro realitní kanceláře i soukromé subjekty, které zvýší atraktivitu nemovitosti a pomohou ji rychleji a lépe prodat nebo pronajmout.

Videoprohlídky nemovitostí

Chystáte se výhodně prodat nebo pronajmout svou nemovitost? Pak byste při její prezentaci měli použít kvalitně natočenou videoprohlídku.

Revoluční 3D prohlídky s Matterport Pro3

Nová dimenze v prezentaci nemovitostí, díky pokročilé 3D skenovací kameře Matterport Pro3, umožňuje nejen pohled do interiérů, ale i exteriérů nemovitostí.

6 tipů pro skvělé fotky nemovitosti:

Kvalitní fotografie v inzerci mají prodejní sílu. Jsou účinným nástrojem k prvnímu zaujetí zájemce. Jejich cílem je vyzdvihnout to nejlepší z vaší nemovitosti.

První dojem z nemovitosti je zásadní

První dojem ovlivňuje úspěch prodeje nemovitosti. Díky profesionálním fotografiím a home stagingu zaujmete ty správné potenciální zájemce o vaší nemovitost.

Zákres domu do fotografie

Zákres domu do fotografie je efektivní způsob prezentace budoucího vzhledu nemovitosti. Kombinuje skutečné fotografie s virtuálními vizualizacemi, aby vytvořila realistický a přesný pohled na navrhovanou nemovitost v kontextu okolí.

Technologie, kterou využívá jen omezený počet realitních makléřů!

Virtuální prohlídky Matterport jsou již několik let dostupné na trhu. A přesto je zarážející, že jen málo realitních makléřů využívá tuto revoluční technologii.

Fotografování pro Airbnb a Booking

Jsem certifikovaným fotografem interiérů a exteriérů ubytování pro Airbnb. Naše profesionální fotografie pomáhají hostitelům zvýšit jejich návštěvnost a zisky.

Půdorys k virtuální prohlídce zdarma

Díky technologií Matterport vám můžeme vytvořit profesionální 2D půdorys z vaší virtuální prohlídky. Využijte sílu schématu půdorysů při prodeji nemovitostí.

Pasportizace stavby

Pro odstranění nesrovnalostí v katastru nemovitostí, při plánované rekonstrukci, prodeji nemovitosti či jako podklad pro zpracování energetického štítku (PENB).

Kontaktujte nás

Jsme rádi za váš zájem
o naše služby
, neváhejte se ozvat

Jméno a příjmení

Telefon

Email

Zpráva



Copyright (c) 2023 SCAN360.cz,
design moreandless.cz, kód wedipa.com


Půjčovna techniky | Kontakt